Dacă europenii trec de impasul financiar cu ajutorul psihologilor, românii fac ce ştiu mai bine, haz de necaz.

Un om intra intr-o banca si spune: „As vrea sa incep o mica afacere. Cum procedez?”
„Simplu”, spune directorul bancii. „Cumperi una mare si astepti”.

Care este culmea optimismului: un bancher de pe Wall-Street, duminica noaptea, calcandu-si cinci camasi sa aiba pentru saptamana viitoare.

Daca va continua criza financiara, pana la sfarsitul anului vor ramane doar doua banci lichide: bancile de sange si cele de sperma.

Un broker despre criza: “E mai rau decat la divort. Am pierdut deja jumatate din avere si am in continuare o sotie”.

Presedintele Bush ii indeamna pe americani sa nu fie ingrijorati de posibilitatea ca bancile sa se inchida. “Daca e inchis la banca, folositi un ATM”.

Mark Twain în fata graficelor: “Octombrie este una dintre lunile deosebit de periculoase pentru speculatii bursiere. Celelalte sunt iulie, ianuarie, septembrie, aprilie, noiembrie, mai, martie, iunie, decembrie, august si februarie.”

Nu-i asa ca se înrautateste criza creditelor? Pai, l-am împrumutat pe fratele meu cu zece lire în urma cu doua saptamâni si acum am aflat ca sunt al patrulea în topul creditorilor englezi.

Ce spune un manager de investitii atunci când nu mai are fonduri de administrat?
“Doriti si cartofi prajiti, domnule?”

La Radio Erevan, un ascultator amarat din Romania intreaba:
– De ce trebuie sa strangem cureaua in perioada asta de criza …?
Radio Erevan raspunde:
– De gat.

Catastrofa in Romania. 50.000 de romani morti. Dupa 2 zile apar ajutoarele. Americanii trimit 1 milion de dolari, chinezii trimit 1 tona de medicamente, italienii trimit 50.000 de romani.

 

Un jucator la bursa pierduse multi bani intr-o zi (normal, de vina e criza economica mondiala).

A doua zi un cunoscut il intreaba:

– Am aflat ca ai pierdut multi bani ieri. Esti ok? Cum te descurci?

– Sunt foarte bine. Am dormit aseara ca un bebelus.

– Da? Cum asa?!

–  Ma trezeam din doua in doua ore si plangeam.

