1.Bugatti Veyron 16.4 Pur Sang conduce topul celor mai scumpe masini ale anului 2008.

Titanul, magneziu, aluminiu si fibra de carbon au fost materialele folosite pentru a obtine greutatea minima, rezistenta si performanta maxima.
Motor W16 si cabina pasagerilor plus caroseria din aluminiu.

Pretul sau insa este imens: 2 milioane de dolari.

2.Lamborghini Reventon care scoate din buzunarele iubitorilor de masini de lux 1.400.000 de dolari. Si acest model se vinde doar in 20 de exemplare ce pot atinge o viteza de 340 km/h.

3.Koenigsegg CCX ocupa cea de-a treia pozitie cu un pret de 695.000 de dolari. Testata pe circuitul de la Nardo, CCX a atins 385,6 km/h.

4.SSC Ultimate Aero. Cu un pret de 675.000 de dolari, Aero a intrat in Cartea Recordurilor cu o viteaza de 412.29 km/h.

5.Spyker C12 Zagato care costa 650.000 de dolari. Viteza maxima la care ajunge acest model este de 313 km/h, demarand la 100 km/h in 3.7 secunde.

6.Saleen S7 Twin Turbo este cea mai lunga si cea mai joasa masina sport coupe din lume. Pretul sau este de 589.950 dolari.

7.Mercedes-Benz SLR McLaren Roadster, care costa 495.000 de dolari. Masina are echipamente exclusive regasite pe lista dotarilor standard si includ: tapiterie din piele, scaune profilate ce pot fi adaptate pentru sofer si pasagerul din dreapta, aer conditionat “dual-zone”, sistemul audio premium “Bose”, volan sport multifunctional cu clapete pentru schimbarea vitezelor si sistemul de navigatie cu radio si CD player integrate

8.Maybach 62 S urmeaza in clasament si are un pret de 433.000 de dolari. „S” provine de la „Special” si arata ca inginerii Maybach au incorporat in 62 S facilitatile cerute de cei mai pretentiosi clienti.

9.Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe, in valoare de 412.000 dolari, Proprietarul dispune de un display care il atentioneaza prin doua camere de luat vederi cu privire la distantele la parcare si la starea traficului. Si materialele din habitaclu sunt de top:pielea, lemnul si cromul.

10. Bentley Brooklands, cu un pret de 330.000 dolari. Bentley Brooklands revine la liniile clasice, preluate de la modelele din anii ‘20, imbinand clasicul cu modernul. Fiecare Brooklands coupe este asamblat manual atat la exterior cat si la interior.