Nu inteleg de ce multora li se pare dificil in a accepta o parere…in ziua de azi realizezi ca prietenii pe care tu ii consideri pe viata ajung simple cunostinte  dupa cateva banale discutii! Majoritatea se complac intr-un adevar plasmuit de mintea lor care in majoritatea cazurilor nu coincide cu natura lor reala. Poate sunt naiva si tind sa cred asta dupa spusele unei persoane dragi mie. Nu contest ca am si eu defectele mele pentru ca tocmai diversitatea si aceste imperfectiuni reprezinta criteriul principal care ne detaseaza unii de altii, insa consider ca spre deosebire de alte persoane asemeni mie eu le stiu , nu le neg si nu incerc sa par ceva ce nu sunt si niciodata nu voi fi…ador persoanele care ma corecteaza si care imi demonstreaza ca gresesc prin argumente logice, ador pe aceia care nu judeca o persoana dupa aparente, bani sau nivel de inteligenta, ador persoanele care adora persoane si care cred in faptul ca ati da cu parerea reprezinta o simpla constatare asumata iar nu o judecata!