m_2316

Ma numesc PARASCHIV CATALIN, si sunt din judetul Bacau, municipiul Bacau si as vrea sa va povestesc amaraciunea si necazurile cu care ma confrunt zi de zi si care devin din ce in ce mai greu de indurat.

 Varsta mea este de 41 de ani  si sunt fost campion la lupte libere si karate stil Shotokan-Fudokan avand centura neagra. Va voi spune ca inca de mic nu am fost un copil dorit de parinti motiv pentru care la varsta de 1 an am fost aruncat intr-o ghena de gunoi, gasit si dus apoi intr-un centru de plasament. Ulterior am fost adoptat de o familie, tot din Bacau iar necazurile mele nu s-au aprit aici intrucat respectiva familie mai avea copii, fratii mei vitregi, care insa mi-au facut viata un calvar motiv pentru care la implinirea a 18 ani am decis sa imi iau viata in piept.

Am inceput sa ador sportul iar in paralel lucram ca sezonier unde reuseam pentru a imi castiga existenta in mod onorabil.Dupa revolutie am muncit pe la diferite fabrici iar in acelasi timp ma tineam de sport castigand diferite titluri europene si nationale. La varsta de 37 de ani m-am casatorit cu femeia iubita care avea dintr-o casatorie anterioara un copil, fapt care nu ma deranjat deloc intrucat iubesc copii. Apoi din iubirea noastra a rezultat un baietel ANDREI care in prezent are varsta de 3 anisori.

Motivul pentru care scriu este ANDREI! Baietelul meu s-a nascut bolnav de astm bronsic avand si cate 3-4 crize pe saptamana. Avand gradul 3 in agonie , el traieste numai pe baza medicamentelor pe care le cumparam lunar cu suma de aproximativ 700 RON, suma careia nu ii mai facem fata. 

Si cum un necaz nu vine singur am suferit un accident la mana dreapta, la care mi s-a pus o tija diminuandu-mi capacitatea de munca. Acest lucru nu a constituit insa o piedica in a-mi cauta un loc de munca, insa, nimeni nu vrea sa ma angajeze replicandu-mi ironic ca”nu are ce face cu mine”. Mentionez ca familia mea si cu mine locuim intr-un camin al Aerostarului Bacau intr-o camaruta de 15 mp, in total suntem 4, sotia mea fiind in somaj si primind numai 400. Datorita faptului ca viata baietelului meu este mai presus si depinde de cei 700 lunar suntem restantieri la plata chiriei, motiv pentru care am fost propusi in vederea evacuarii.

 Mai mentionez ca Andrei are certificat de handicap. Am fost la primaria Bacau pentru acordarea unei locuinte sociale dar acest lucru dupa spusele lor va mai dura inca 10 ani.

Va rog repectuos sa ma ajutati…nu pe mine cat pe copiii mei intrucat am ajuns intr-un punct limita fiind pe punctul de a fi evacuati si de a ramane pe strada.

Va multumesc ca ati citit aceste randuri si astept un raspuns!

ADRESA MEA ESTE STR HENrI COANDA NR 13 CAMERA 2 FAMILIA PARASCHIV CATALIN

NR DE MOBIL 0748632728   BACAU Romania