clip_image001Dimineata! Ajung la birou si incerc sa continui cu acelasi ritual, deschid calculatorul, citesc presa si urez lumii o zi frumoasa…primesc de la o prietena buna un material sub denumirea coltanul, deschid, citesc, ma intristez….primul lucru care imi strapunge mintea – egoism. Ea ma corecteaza, ignoranta…desi nu imi place sa recunosc da are dreptate. Eu cel putin nu am auzit de coltan – dau search si imi apar cateva articole, articole destul de numeroase scrise de bloggeri cu o constiinta incarcata ca si a mea probabil, referitoare la acest izvor de imbogatire reprezentand un mineral pretios la extragerea caruia se pierd vieti pretioase, vietile unor micuti! In timp ce marile corporatii profita de ignoranta si superficialitatea noastra inventand gadget-uri care mai de care mai “folositoare si epatante” care le aduc venituri substantiale nepotolindu-le insa foamea de inavutire, poporul congolez moare de foame si razboi! Interesele economice triumfa iar acele suflete, acea Africa a bogatilor saraci plateste cu sange pentru inavutirea noastra! Daca ignoranta ne face sa dormim mai bine atunci prietena mea are dreptate! O zi buna va doresc!

